Junio 16, 2019, 15:03:52 pm

Autor Tema: Hilo de resistencia  (Leído 73307 veces)

0 Usuarios y 1 Visitante están viendo este tema.

Desconectado meteoro

  • Subcampeón F1
  • *****
  • Mensajes: 814
Re: Hilo de resistencia
« Respuesta #40 en: Marzo 03, 2009, 11:11:10 am »

Desconectado meteoro

  • Subcampeón F1
  • *****
  • Mensajes: 814
Re: Hilo de resistencia
« Respuesta #41 en: Marzo 03, 2009, 11:12:04 am »

Desconectado poleman66

  • Probador de F1
  • ****
  • Mensajes: 379
Re: Hilo de resistencia
« Respuesta #42 en: Marzo 04, 2009, 20:40:40 pm »

Desconectado poleman66

  • Probador de F1
  • ****
  • Mensajes: 379
Re: Hilo de resistencia
« Respuesta #43 en: Marzo 05, 2009, 21:02:40 pm »
Karthikeyan to test Kolles' Audi LMP1
By Matt Beer   Thursday, March 5th 2009, 10:00 GMT



Former Formula One driver Narain Karthikeyan is to test Team Kolles' Audi R10 TDI with a view to joining the squad for the Le Mans Series and Le Mans 24 Hours.

Team boss Colin Kolles was Karthikeyan's team principal during the Indian's F1 stint with Jordan in 2005. The test will be his first taste of an LMP1 car.

"I am very excited about this test that Dr Kolles has offered me," said Karthikeyan. "I have been following the Le Mans races for many years now, and have been waiting for the right opportunity to test one of the front-running cars.

"The Audi R10 TDI is a legendary racer, and I feel honoured, privileged and thankful for this opportunity."

The test will take place at the Lausitz track next week, and Karthikeyan believes his F1 experience will help him rapidly adapt to the Audi sportscar.

"I have been talking to some people who have driven the Audi R10 TDI, and they all tell me that it is blindingly quick and has plenty of downforce, very similar to a Formula One car," said Karthikeyan.

"These attributes in a race car resonate very well in my brain, and I can't wait to get to Germany and start what could be a very exciting adventure."

Karthikeyan has spent the last few seasons in A1GP, and also tested for Williams for two years after leaving Jordan.

Kolles are the first private team to run one of Audi's all-conquering diesel prototypes, and will maintain Audi's presence in the LMS after the factory team's decision to focus on Le Mans with the new R15.

Desconectado Rafael

  • Campeón de F1
  • *
  • Mensajes: 1986
Re: Hilo de resistencia
« Respuesta #44 en: Marzo 06, 2009, 00:50:45 am »

Desconectado Hectorg

  • Heptacampeón
  • *****
  • Mensajes: 28625
    • Mi Twitter
Re: Hilo de resistencia
« Respuesta #45 en: Marzo 06, 2009, 09:23:00 am »
Las carreras no se ganan en la primera curva. Muchas veces se pierden. Juan Manuel Fangio

May the downforce be with you.
@HectorF1R

Desconectado meteoro

  • Subcampeón F1
  • *****
  • Mensajes: 814
Re: Hilo de resistencia
« Respuesta #46 en: Marzo 06, 2009, 20:39:33 pm »

Desconectado poleman66

  • Probador de F1
  • ****
  • Mensajes: 379
Re: Hilo de resistencia
« Respuesta #47 en: Marzo 08, 2009, 13:58:01 pm »

Desconectado poleman66

  • Probador de F1
  • ****
  • Mensajes: 379
Re: Hilo de resistencia
« Respuesta #48 en: Marzo 08, 2009, 17:49:41 pm »

Desconectado Rafael

  • Campeón de F1
  • *
  • Mensajes: 1986
Re: Hilo de resistencia
« Respuesta #49 en: Marzo 08, 2009, 23:31:10 pm »
« Última modificación: Marzo 10, 2009, 12:33:58 pm por Rafael »

Desconectado meteoro

  • Subcampeón F1
  • *****
  • Mensajes: 814
Re: Hilo de resistencia
« Respuesta #50 en: Marzo 10, 2009, 10:34:56 am »
« Última modificación: Marzo 10, 2009, 10:49:47 am por meteoro »

Desconectado meteoro

  • Subcampeón F1
  • *****
  • Mensajes: 814
Re: Hilo de resistencia
« Respuesta #51 en: Marzo 10, 2009, 10:48:57 am »

Desconectado Hectorg

  • Heptacampeón
  • *****
  • Mensajes: 28625
    • Mi Twitter
Re: Hilo de resistencia
« Respuesta #52 en: Marzo 11, 2009, 18:51:54 pm »
Las carreras no se ganan en la primera curva. Muchas veces se pierden. Juan Manuel Fangio

May the downforce be with you.
@HectorF1R

Desconectado poleman66

  • Probador de F1
  • ****
  • Mensajes: 379
Re: Hilo de resistencia
« Respuesta #53 en: Marzo 24, 2009, 22:28:42 pm »
Senna joins ORECA for Le Mans

Bruno Senna will join the ORECA team for the Le Mans 24 Hours this year following his test with the French squad earlier this month.
The Brazilian, who was left without a Formula 1 seat after Brawn GP confirmed Rubens Barrichello as team-mate to Jenson Button, will be joining Stephane Ortelli in this year's edition of the 24-hour classic, driving the number 10 car.
Senna will drive for the team he tested for during the the Le Mans Series official test at Paul Ricard some two weeks ago.
Before he races at Le Mans, the 25-year-old will compete in the Catalonian and Spa-Francorchamps 1000kms events of the Le Mans Series.
The team said Olivier Panis and Nicolas Lapierre will share the No. 11 car.
Two more drivers will be announced in the near future to complete the line-up for the Le Mans 24 Hours.

Desconectado poleman66

  • Probador de F1
  • ****
  • Mensajes: 379
Re: Hilo de resistencia
« Respuesta #54 en: Marzo 25, 2009, 20:03:58 pm »

Desconectado poleman66

  • Probador de F1
  • ****
  • Mensajes: 379
Re: Hilo de resistencia
« Respuesta #55 en: Marzo 28, 2009, 21:02:57 pm »
He entrado en la pagina de Reiter Engineergin y he visto que se puede seguir a traves de su web las carreras del fia gt
http://www.gt1live.tv/reiterStream.html

Desconectado Hectorg

  • Heptacampeón
  • *****
  • Mensajes: 28625
    • Mi Twitter
Re: Hilo de resistencia
« Respuesta #56 en: Marzo 28, 2009, 22:04:12 pm »
y con live timing
Las carreras no se ganan en la primera curva. Muchas veces se pierden. Juan Manuel Fangio

May the downforce be with you.
@HectorF1R

Desconectado meteoro

  • Subcampeón F1
  • *****
  • Mensajes: 814
Re: Hilo de resistencia
« Respuesta #57 en: Abril 23, 2009, 20:01:33 pm »

Desconectado meteoro

  • Subcampeón F1
  • *****
  • Mensajes: 814
Re: Hilo de resistencia
« Respuesta #58 en: Abril 23, 2009, 20:02:32 pm »

Desconectado meteoro

  • Subcampeón F1
  • *****
  • Mensajes: 814
Re: Hilo de resistencia
« Respuesta #59 en: Abril 23, 2009, 20:04:00 pm »